avatar Ten blog rowerowy prowadzi arizona74 z miasteczka Opoczno. Mam przejechane 49068.00 kilometrów w tym 1559.00 w terenie. Jeżdżę z prędkością średnią 19.79 km/h i się wcale nie chwalę.

Wykres roczny blog rowerowy arizona74.bikestats.pl

• Sprzęt PERITUS SILVA

Kraków Ljubljana Etap 2 Rabka Zdrój Trenczyn

Niedziela, 20 lipca 2014 · dodano: 31.07.2014 | Komentarze 0

Rekord świata w takiej temperaturze. na ostatnim zdjęciu temperatura w cieniu o godzinie 19..... 45. Masacra 10 piw no alcoholic i 10 butelek mineralnej poszło minimum w ciągu całego dnia. Podobno najwięcej ludzi na rowerach w europie  jeździ w Holandii  ale ja się z tym nie zgadzam   według mnie na Słowacji  co chwila  kogoś mijałem po drodze. Ścieżka rowerowa z zamku Streczno do Żyliny bajka polecam tym bardziej ze jazda droga w tamtej okolicy bardzo niebezpieczna brak bocznego pasa i tiry. Ścieżka rowerowa a w sumie dwie asfaltowe pierwsza klasa i nijak się nie ma do polskich ścieżek zatwierdzanych przez debili z urzędów miast prezydentów  projektantów czy innych urzędasów a wykonanych z kostki brukowej  ( jak po tym jeździć kasy kosztuje co niemiara ,, trochę deszczu i się płynie na takiej ścieżce nie jedzie  ,,, głupota pierwsza klasa) . Takie rowerowe myślenie to tylko chyba w Polsce. Jeśli sie myle w tej kwestii może mnie ktoś wyprowadzi z tego błędu.
Zamek Orawski po drodze
Zamek Orawski po drodze © arizona74
Słowackie Kopce
Słowackie Kopce © arizona74
Wioski po drodze okolice Małej Fatry
Wioski po drodze okolice Małej Fatry © arizona74
Zamek Streczno
Zamek Streczno © arizona74
Widok ze ściezki rowerowej do Zyliny
Widok ze ścieżki rowerowej do Żyliny © arizona74
Podobnie tylko troche dalej
Podobnie tylko  dalej © arizona74
Najdłuzszy i najtrudniejszy odcinek jaki jechałem w takiej pogodzie nigdy wiecej
Najdłuższy i najtrudniejszy odcinek jaki jechałem w takiej pogodzie nigdy więcej © arizona74
i na koniec ciekawostka prawie na całości trasy zero drzew zero cienia zero lasu tak jak jest to na polskich drogach cały dzień pod słońce.